Croatian Prestige je online trgovina usmjerena na poslovne poklone koji ostavljaju dojam – od manjih „thank you“ paketa do ekskluzivnih setova za važne partnere. Brend komunicira eleganciju i pouzdanost: neutralna podloga, zlatni detalji i minimalistička tipografija stvaraju dojam premium proizvoda, bez nepotrebnog „šuma“. Već na prvom ekranu jasno je što se nudi – poslovni poklon paketi koji su ručno složeni, od pažljivo biranih hrvatskih proizvoda, uz brzu i sigurnu dostavu.
Sadržaj je organiziran tako da korisnik odmah vidi dvije glavne akcije: pregled portfelja paketa ili slanje upita za ponudu. Time se pokriva i klasičan webshop korisnik (koji želi odmah naručiti) i tipičan B2B kupac (koji traži ponudu za veće količine, personalizaciju ili ponudu u skladu s budžetom). Kategorije poput Delight, Prestige, Majestic ili Limited Edition jasno diferenciraju razine poklona – od pristupačnijih do ekskluzivnih – a svaka kartica prikazuje fotografiju proizvoda, naziv paketa i kratku deskriptivnu rečenicu, s jasno istaknutim gumbom za detalje.
User experience je maksimalno pojednostavljen: navigacija je kratka i logična (početna, paketi, priča o brendu, kontakt, prijava, košarica), a korisnik vrlo brzo može doći do konkretnog paketa ili formulara za upit. Stranica radi kao kombinacija kataloga i web trgovine – svaki paket ima vlastitu stranicu s fotografijama, popisom sadržaja, opisom priče iza paketa i jasnim informacijama o cijeni. Podržane su situacije u kojima tvrtke naručuju veći broj istih paketa, ali i kada žele personalizaciju (npr. ubacivanje brendiranih materijala, personalizirane poruke ili prilagodbu sadržaja).
Vizualni identitet je dosljedan na svim elementima: logotip, boje i tipografija vode korisnika kroz iskustvo bez vizualnih „skokova“. Naglasak je na velikim, čistim fotografijama boca, pakiranja i gotovih setova – cilj je da korisnik već na ekranu stekne dojam kako će poklon izgledati u stvarnosti. Time se smanjuje nesigurnost pri narudžbi i olakšava odluka u situacijama kada korisnik kupuje poklon za nekoga drugog.
Tehnički gledano, projekt je zamišljen kao skalabilan webshop-katalog koji se može lako širiti novim paketima, sezonskim kolekcijama (božićni, uskrsni, ljetni pokloni) ili limitiranim izdanjima. Istovremeno je prilagođen i za digitalni marketing – jasna struktura kategorija, dobro definirani proizvodi i „čisti“ URL-ovi (bez spominjanja konkretne tehnologije u opisu) omogućuju lakše oglašavanje i praćenje konverzija kroz kampanje.
U kontekstu Oriphiel portfelja, Croatian Prestige je reprezentativan primjer kako se poslovni poklon program može pretvoriti u jasan, luksuzan i vrlo funkcionalan online proizvod. Projekt pokazuje kako dobar UX, vizualna konzistentnost i fokus na specifične potrebe B2B kupaca (ponude, količine, personalizacija) mogu podignuti vrijednost brenda i pojednostaviti proces naručivanja poslovnih poklona za tvrtke svih veličina.