GTI nekretnine je dizajniran kao moderna početna stranica za agenciju koja želi odmah pokazati lokalnu ekspertizu. Velika aerial fotografija Bjelovara u pozadini daje snažan prvi dojam i jasno komunicira da je fokus na grad i okolno područje. Preko hero slike ide kratka, jednostavna poruka o tome da je agencija pouzdan partner za kupnju, prodaju i najam nekretnina, što posjetitelju u prvih nekoliko sekundi daje odgovor na pitanje “tko ste i što radite”.
U samom hero području nalazi se i glavni pretraživač ponude nekretnina – odabir grada ili kvarta, tipa nekretnine i budžeta, uz istaknutu tipku za pretraživanje. Time stranica postaje odmah funkcionalna: korisnik ne mora skrolati da bi krenuo tražiti stan, kuću ili poslovni prostor. Ispod hero sekcije slijedi strukturirana prezentacija ponude nekretnina, gdje se svaka nekretnina može prikazati sa slikama, osnovnim podacima i jasnim pozivom na kontakt.
Dizajn je rađen tako da gradi povjerenje: u fokusu su informacije o licenciranju agencije, članstvu u komori, dugogodišnjem iskustvu i naglašena direktna telefonska linija i WhatsApp kontakt. Tipke za poziv i kontakt su vidljive već u gornjoj navigaciji, kako bi se posjetitelj mogao javiti odmah, bez nepotrebnog traženja podataka. Sve to prati čisti tipografski stil i dovoljno “zraka” u layoutu, kako bi stranica ostala pregledna i jednostavna za korištenje na mobitelu.
Ovakav koncept koristimo kao predložak za izradu web stranica za agencije za nekretnine: lokalno prepoznatljiva hero fotografija, jasna poruka, centralno mjesto za pretraživanje ponude i snažno istaknut kontakt. Na taj način web nije samo “online vizitka”, nego stvarni alat za generiranje upita – od prvog dojma do konkretnog poziva ili poruke klijenta.